Zmiana biura rachunkowego

Rzetelne i profesjonalne biuro rachunkowe pozwala właścicielowi firmy skupić się na prowadzeniu biznesu, a sprawy księgowe oraz podatkowe pozostawia profesjonalistom. Dobrze jest także gdy biuro rachunkowe świadczy dodatkowe usługi m.in. takie jak: przygotowywanie wniosków i dodatkowej dokumentacji do banku czy leasingu, reprezentacja Klienta przed organami administracji czy organami kontroli, aktualizacja danych w rejestrach przedsiębiorców itp. Szczególnie jest to ważne w czasach kryzysu podczas którego pomoc biura w tych sprawach może okazać się bezcenna. Co jednak, gdy biuro odmawia pomocy, w sprawach które przekraczają zakres umowy o świadczenie usług księgowych lub co gorsza gdy biuro rachunkowe nie wywiązuje się ze swoich zobowiązań?
ZMiana biura rachunkowego

Wystarczy kilka prostych kroków.
Oczywiście nie zostawimy Cię bez wsparcia.

1. Skontaktuj się z nami

Przedstawimy naszą ofertę i omówimy model współpracy.

2. Wypowiedzenie

Sprawdzimy obecną umowę pod kątem okresów zastrzeżonych i pomożemy sporządzić skuteczne wypowiedzenie.

3. Podpisanie umowy

Podpiszemy umowę na mocy której będziemy współpracować, opłaty zaczniemy naliczać dopiero po zakończeniu umowy z obecnym biurem.

4. Kontrola

Zadbamy o prawidłowe przekazanie dokumentacji, a jeśli zajdzie taka potrzeba sprawdzimy prawidłowość dotychczasowych księgowań.

5. Rozpoczęcie współpracy

Od tej chwili jesteś naszym klientem, a my papierologię załatwiamy za Ciebie!

Współpraca online z biurem rachunkowym jeszcze nigdy nie była tak prosta, sprawdź ile to kosztuje